Radicale Vernieuwers: een goed verhaal
In het kader van Radicale Vernieuwers gaan we op 12 november in gesprek met Mark Woerde van creative agency Lemz in Spring House. Wie zich wil aanmelden als Radicale Vernieuwer moet immers een goed verhaal hebben om de jury en het publiek te overtuigen.
19:30 tot 21:30
- Betrokken KL'ers
- Nora van der Linden
Mark Woerde, oprichter van creative agency Lemz++LemzLemz is een creative agency dat onder meer bekend is van ‘Sweetie‘, een digitaal ontworpen tool tegen online kindermisbruik. en verkozen tot Radicale Vernieuwer van 2014, is overtuigd dat reclame de wereld beter kan maken. Op 12 november gaan we met hem in gesprek over wat radicale vernieuwing is, hoe je het over het voetlicht brengt, en wat volgens hem een overtuigend verhaal is.++AanmeldenMeld je hier aan als je aanwezig bent op 12 november.
Kennisland organiseert dit jaar voor de derde keer Radicale Vernieuwers++Case: Radicale VernieuwersBekijk ook onze case ‘Radicale vernieuwers pakken maatschappelijke problemen aan‘., in samenwerking met Vrij Nederland en VandeJong. Radicale Vernieuwers is een zoektocht naar mensen die de wereld op z’n kop zetten door met onverwachte oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken te komen. Het publiek en een jury onder leiding van Neelie Kroes selecteren deze editie allebei een winnaar voor de titel Radicale Vernieuwer.
De winnaars ontvangen uitgebreide publiciteit met een interview in Vrij Nederland en een presentatie op de Nacht van de Radicale Vernieuwing op 9 februari 2016. Bovendien behoren ze dan tot het illustere gezelschap van Radicale Vernieuwers.
- Betrokken KL'ers
- Nora van der Linden nl@kl.nl