KL jaarverslag 2016 en vooruitblik 2017

Als denktank met een publieke missie gaan we voor maximale impact, zonder winstoogmerk, want het publieke belang staat bij ons voorop. We ontvangen geen structurele subsidies. Dat maakt ons onafhankelijk, scherp en ondernemend. We delen graag onze behaalde successen en ambities voor de toekomst.

14 februari 2017

Ga direct door naar het jaarverslag en de vooruitblik

Nieuwe schoolconcepten, leiders in cultuur, stadsvernieuwers, gemeenten die experimenteren met open data en modernisering van het Europese auteursrecht: ook in 2016 werkte Kennisland als change agent aan complexe maatschappelijke vraagstukken. Bekijk onze successen van afgelopen jaar++KL JaarverslagenBekijk hier eerdere jaarverslagen. én onze ambities voor 2017.

Om recht te doen aan onze persoonlijke observaties, acties, meningen en verwondering over de wereld om ons heen, geven we je bovendien een inkijkje in onze agenda’s, net zoals we dat op onze homepage doen met status-updates van alle KL’ers. Bij elk succes zie je wat we nog meer binnen hetzelfde thema gedaan hebbenScroll door onze status-updates om te zien wat we allemaal binnen een thema gedaan hebben.. Scroll door de tijdlijn++TijdlijnDe tijdlijn werkt alleen op desktops en tablets, niet op mobiele telefoon. Uiteraard kun je op je telefoon wel gewoon de successen en ambities bekijken! onderin het scherm en klik op de status-updates om er meer over te lezen.

Ook lichten we onszelf door: Wat is de man-vrouwverhouding binnen Kennisland? Zijn er inkomensverschillen tussen de seksen? Waar komen onze werknemers vandaan? En hoe zit het met onze impact op het milieu?

Bekijk het jaarverslag en de vooruitblik

Deze tekst heeft een Creative Commons Naamsvermelding-licentie (CC BY) en is gekopieerd van de Kennisland-website. Ga voor de volledige versie met afbeeldingen, streamers en noten naar https://www.kl.nl/publicaties/kl-jaarverslag-2016-en-vooruitblik-2017/

This text has a Creative Commons Attribution License (CC BY) and has been copied from the Kennisland website. For a full version with images, streamers and notes go to https://www.kl.nl/publicaties/kl-jaarverslag-2016-en-vooruitblik-2017/